ISSN: 1819-3293; 2415-3915

DOI: 10.31653/1819-3293-2025-1-29-03-20

29.05.2025

Оптимізація електронного регулятора частоти обертання головного дизеля

Анотація

Обґрунтовано методику налаштування електронного регулятора частоти обертання головного суднового дизеля, яка враховує особливості навантаження на дизель під час хвилювання моря. За рахунок оптимізації параметрів налаштування регулятора, у тому числі його чутливості до розбалансу сигналів, отримано покращення стабільності частоти обертання при найімовірніших в експлуатації судна впливах, що обурюють. Запропоновано підхід адаптивного регулювання частоти обертання головного дизеля, який забезпечує задовільну стабільність швидкісного режиму дизеля під час хитавиці судна.

 A methodology for tuning the electronic speed governor of the main marine diesel engine has been substantiated, which takes into account the specific characteristics of diesel loading during sea disturbance. Through optimization of the governor tuning parameters, including its sensitivity to signal imbalance, improved rotational speed stability has been achieved under the most probable disturbing influences encountered during vessel operation. An adaptive approach to main diesel engine speed control has been proposed, which ensures satisfactory stability of the diesel engine speed regime during vessel pitching.

Список літератури

  1. Sagin S., Haichenia O., Karianskyi S., Kuropyatnyk O., Razinkin R., Sagin A., Volkov O. Improving Green Shipping by Using Alternative Fuels in Ship Diesel Engines. // Journal of Marine Science and Engineering. − 2025. – Vol. 13. – 30 p.
  2. Nielsen K., Blanke M., Eriksson L., Vejlgaard-Laursen M. Marine diesel engine control to meet emission requirements and maintain maneuverability. // Control Engineering Practice. – 2018. – Vol. 76. – P. 12 – 21.
  3. Gorb S., Levinskyi M., Budurov M. Sensitivity optimisation of a main marine diesel engine electronic speed governor. // Scientific Horizons. – 2021. – Vol. 24. – № 11. – P. 9 – 19.
  4. Parunov J., Guedes Soares C., Hirdaris S., Wang X. Uncertainties in modelling the low-frequency wave-induced global loads in ships. // Marine Structures. – 2022. – Vol. 86. – 21 p.
  5. Lünser H., Hartmann M., Desmars N., Behrendt J., Hoffmann N., Klein M. The Influence of Characteristic Sea State Parameters on the Accuracy of Irregular Wave Field Simulations of Different Complexity. // Fluids. – 2022. – Vol. 7. – № 7. – 18 p.
  6. Budurov M., Gorb S., Popovskii A. Optimization of electronic speed governors sensitivity for marine diesel engines. // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2025. – Vol. 2. – № 8 (134). – P. 26 – 35.
  7. Gorb S., Popovskii A., Budurov M. Adjustment of speed governor for marine diesel generator engine. // International Journal of GEOMATE. – 2023. – Vol. 25. – № 109. – P. 125 – 132.
  8. Горб, С. І., Будуров, М. І. Оптимизация автоматического регулирования частоты вращения судового дизеля. // Автоматизація суднових технічних засобів: наук. -техн. зб. – 2021. – Вип. 27. – Одеса: НУ "ОМА". – С. 3 – 21.

Ключові слова

Завантаження: 1

Перегляди: 8

Читати статтю Завантажити PDF